music box

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Σαμοθράκη...Ένα χαλαρό νησί..

Θα σου γράψω για τις φετινές μου διακοπές.
Ήταν οι πιο ανοργάνωτες διακοπές που πήγα. Και να φανταστείς ότι ποτέ δεν οργανώνω διακοπές. Βαριέμαι να το κάνω..
Αποφασίσαμε να πάμε Σαμοθράκη ουσιαστικά 2-3 μέρες πριν φύγουμε. Αποφασίσαμε να πάμε με το Fiesta μου το βράδυ πριν φύγουμε. Τα ρούχα μου τα επλυνα/μάζεψα/ετοίμασα το βράδυ πριν φύγουμε....
Ανοργανωσιά.
Φυσικά και δεν κάναμε κράτηση εισητηρίου για το καράβι. Δωμάτιο? Θα βρούμε εκεί.....
Ξεκινήσαμε 7 και 30 από κοζάνη και φτάσαμε Αλεξανδρούπολη κατά τις 11 και 15 με μια στάση στην Ξάνθη.
2 ωρίτσες το ταξιδάκι στο καράβι και τσουπ να η Σαμοθράκη.
Ένα νησι με ένα μεγάλο βουνό στην μέση και μια αμαρτωλή ιστορία γεμάτη rave party, σατανιστικές τελετές και άλλα χαρούμενα....
Αυτό που είδα εγώ ήταν ένα συμπαθητικό νησάκι που πουλά ένα συγκεκριμένο είδος τουρισμού.
Παντού έβλεπες άτομα με "ράστα" μαλί, παιδιά των λουλουδιών και άλλα τέτοια χαρούμενα.
Οι ταβέρνες έπαιζαν ρέγκε, τζαζ και κάτι βραζιλιάνικα.
Οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων ήταν όλοι τους (εκτός από τον φαρμακοποιό) ααξύριστοι και με ραστα μαλί....
Αν σου αρέσει αυτή η χαλαρότητα πο επικρατεί σε αυτό το νησί, τότε θα το λατρέψεις..
Φτυχώς βρήκαμε δωμάτια σχετικά γρήγορα και σε πολύ καλή τιμή.
Το νησι αυτό έχει κάποιες ιδιαιτερότητες. Έχει ξαμολημένα παντού κατσίκια. Παντού όμως. Στο βουνό.Στην θάλασσα.Στα χωριά. Παντού.
Δεν μπορείς να παρκάρεις το αυτοκίνητο κάτω απο δέντρο γιατί θα πάθεις αυτό που βλέπεις στην φώτο.
Φυσικά στις ταβέρνες το πρώτο πιάτο μετά τα φρέσκα ψάρια, είναι το κατσίκι. Κατσίκι στην σούβλα, στην σχάρα, στην λαδόκολλα, γεμιστό κ.α.
Παραλίες?
Πέτρα οι περισσότερες. Υπάρχουν και κανα δυό με άμμο...
Τώρα ας γράψω και για το σούπερ ντούπερ αξιοθέατο της Σαμοθράκης. Τις Βάθρες.
Τι είναι οι Βάθρες?
Είναι κάτι φυσικές..χαβούζες με νερό που πέφτει από μικρούς καταρράχτες. Όλα καλά θα μου πεις... Το κακό είναι ότι για να πας εκεί πρέπει να έρθεις πιο κόντά στον Θεό. Δηλαδή πρέπει να να ανέβεις κάτι κατσάβραχα (μονοπάτια η σωστή λέξη) και να το παίξεις ορειβάτης.
Εγώ το έκανα ως ένα σημείο. Το αποτέλεσμα ήταν να δώ αυτά τα πανέμορφα τοπία και να μην μπορώ να περπατήσω κανα διήμερο, καθώς πήρα δώρο κάτι χτυπήματα στα πόδια.
Διακοπές σημαίνουν ξεκούραση...Νοτ φορ μή...
Σαν οδηγό σε αυτήν ορειβατική εξόρμησή μας είχαμε έναν από την παρέα μας που είχε ξαναεπισκευτεί το νησί....Δυστυχώς.
Αυτος όταν ήταν μικρός πρέπει να είχε φάει πόρτα από τους προσκόπους...
Στην προηγούμενη ζωή του πρέπει να ήταν ο...Όμηρος. Όχι ο Homer Simpson ο άλλος ο παλιός..ο ποιητής ντε... (γνωστός αγεωγράφητος).
Ξεκινήσαμε να βρούμε ένα όμορφο πρωί τις βάθρες στα Θέρμα και ανεβαίναμε κανα μισάωρο σε λάθος μεριά του βουνού....Εκεί ήμασταν εμείς, οι κατσίκες, και κάτι θειές που μάζευαν ρίγανη...Και μόλις με τα πολλά μας έδειξαν τον σωστό δρόμο, εμείς καταφέραμε να χαθούμε κανα δυό φορές...Ατάκα της ημέρας: "Εγώ έχω ξαναπεράσει από εδώ σίγουρα" (ειπώθηκε από τον ..guide σε τελείως άσχετο σημείο του δρόμου)

Φτυχώς καταφέραμε να βρούμε τις βάθρες οι οποίες ήταν πανέμορφες.Κάτι ήταν κι αυτό..

Τέλος πάντων....
Μια χαρά νησάκι, θα ήθελα να ξαναπάω κάποια στιγμή να δαπανήσω περισσότερες μέρες γιατί 4 βράδια ήταν λίγα....

Elerran είπε...

Μια χαρά πέρασες, αν και ανοργάνωτα. Ομολογώ ότι εγώ αν ξεκινούσα για διακοπές χωρίς καν εισητήριο για το καράβι θα ήμουν μεσα στο άγχος... Πάντως συμφωνώ 100% - οι διακοπές είναι πρώτα απ'όλα ξεκούραση και ηρεμία, κι αν έχεις όρεξη όλα τ'άλλα μετά.

patsiouri είπε...

Οντως τέσσερα βράδια είναι πολύ λίγα.
Αλλά η ανοργανωσιά είναι ότι καλύτερο!
Είδαμε και από την οργάνωση...

Κώστας είπε...

Η ανοργανωσιά στο θέμα των διακοπών είναι το σήμα κατατεθέν μου...

Εγώ elerran θα ήμουν περισσότερο αγχωμένος αν είχα κλείσει δωμάτιο...Αν θα ήταν καλό, αν θα ίσχυε η κράτηση, αν θα έφτανα στην ώρα μου...

manikaki είπε...

Ωραία ακούγεται να είναι, αλλά μία απορία για μας τους "σκηνοβάτες": κάμπινγκ παίζει εκεί ή το μόνο σίγουρο είναι να ξυπνήσεις το πρωί αγκαλιά με το κατσίκι;
;)

Κάμπινγκ έχει δύο..
Βρίσκονται στην ίδια τοποθεσία σχεδόν δίπλα το ένα με το άλλο...
Το ένα είναι Δημοτικό και το άλλο ιδιωτικό.

Αυτό που παρατήρησα και πρέπει να σου αναφέρω είναι ότι κάθε βράδυ έξω απο τα κάμπιγκ διανυκτέρευε ένα πυροσβεστικό όχημα!

geokalp είπε...

έχω ακούσει τα καλύτερα από διάφορους - από φίλους μέχρι μπαρμπάδες - και έχω καταλήξει ότι πρέπει να είναι από τα μέρη που ακόμα κρατάνε

δυστυχώς είναι πολύ μακρυά..
ελπίζω να το συνδυάσω με μια επίσκεψη που χρωστάω στην Αλεξανδρούπολη πριν φτιαχτεί ο αγωγός

Κώστας είπε...

Είναι ένα μέρος που ακόμη κρατάει χαρακτήρα.Όποιος κι αν είναι αυτός. Δεν έχει ακόμη "τουριστικοποιηθεί" εντελώς.
Έχει ακόμη εκείνο το παλιό...το 80ς..