music box

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Bad Mood


Υπάρχουν βράδια που δεν υπάρχει όρεξη να κουνήσω ούτε το...βλέφαρο.
Απο κούραση...
Από έλλειψη ενέργειας...
Ξέχασα να αγοράσω και βιταμίνες...

Δεν υπάρχει όρεξη για αστεία.
Ούτε για έξοδο...
Είναι ορισμένες φορές που βρίσκεσαι ξάπλα σε ένα καναπέ και ακούς ότι πιο καμμένο τραγούδι υπάρχει.
Έβαλα στο cd το Υπέροχα Μονάχοι του Θάνου του Μικρούτσικου και...χάθηκα.


Το κακό είναι ότι και άυριο η μέρα θα είναι το ίδιο δύσκολη με την σημερινή...
Καλό βράδυ

6 σχόλια:

irene είπε...

ποιος σε πείραξε να τον δείρουμε;;;
μέρα είναι κ θα περάσει..

eri είπε...

όταν είμαι κ εγώ στην κατάσταση που περιγράφεις 9α ή9ελα να μαι σε κανα παρακμιακό μπαρ,ακούγοντας καμμένα τραγούδια κ πίνοντας κάτι,όπως το βλέπω στις ταινίες.τεσπα,εγώ κά9ομαι στον υπολογιστή σε αυτήν την περίπτωση.
Καληνύχτα

Υ.Γ.Να δω την Ειρήνη να παίζει ξύλο κ ας μη δω τίποτα άλλο!

Κώστας είπε...

Κανείς δεν με πείραξε ρε Ειρήνη. Απλά δύσκολη μέρα ήταν και πέρασε...

Κώστας είπε...

Ας ξεκινήσει βρε Έρη η Ειρήνη τον καυγά για πάρτη μου κι εγώ θα μπω μπροστά για να την προστατέψω!
Εκτός κι αν ξέρει καμμιά κρυφή πολεμική τέχνη και δεν σας το είπε :)

Ανώνυμος είπε...

ακριβως ετσι ενιωθα μεσα στην εξεταστική,και χθες που ενω ημουν για καφε με Ειρηνη-Ερη με πηραν απο Ροδο να μου πουν οτι κοπηκα με 4 σε ενα που διαβασα πολυ και το δινα 4η φορα(σε λιγο θα μου κολλαει ένσημα αυτη)για να μην αναφερθω στις ωρες που χανομαι οταν σκεφτομαι ΤΟ ΜΕΤΑ..ηρθα χθες σπιτι και ακουγα rebellion-grave digger,ημουν χαλια λεμε..
ελα εσενα σε εχω για πολυ αισιοδοξο ατομο δε θελω τετοια..και αν σε πειραξει κανεις ειπαμε.. :-)

Κώστας είπε...

"ελα εσενα σε εχω για πολυ αισιοδοξο ατομο"

Μισόχαζο άτομο....είναι η σωστή έκφραση :)

Στο ΤΕΙ σε ένα μάθημα είχα γράψει πολύ καλά και παρόλαυτά βλέπω βαθμό 1,5.
Φυσικά πηγαίνω στον...μάστορα που έκανε το μάθημα για τα ρέστα...
Που λες,
Παίρνει το γραπτό μου το κοιτά και μου δίνει συγχαρητήρια για τον τρόπο που είχα γράψει στο χαρτί τις 3 ασκήσεις που έβαλε.
Μετά μου δείχνει στις 2 πρώτες (απο 3,5 μονάδες η καθε μια) απο μια κόκκινη διόρθωση στην αρχή κάθε άσκησης.
Δεν στρογγυλοποιούμε στα δύο δεκαδικά, αλλά στα τρία, μου λέει. Ο τρόπος λυσίματος είναι σωστός, αλλά η στρογυλοποίηση που έκανες στην αρχή κάθε άσκησης αλλάζει το τελικό αποτέλεσμα.Άκυρες λοιπόν οι δύο πρώτες, σωστή η μίσή τρίτη, νά πως βγήκε το 1,5!

Στην δεύτερη εξεταστική του έγραψα ένα 9 που ήταν και ο μεγαλύτερος βαθμός που είχε βάλει μεχρι τότε.Στο μάθημά του περνούσε μονίμως το 10% των εξεταζομενων....

Δεν ήμουν απο τους άριστους μαθητές (6,5 βαθμος πτυχίου), αλλά αυτός μου είχε σπάσει τα νεύρα και έκατσα και του έγραψα το 9...