music box

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

Οι Ιδέες 'Επεσαν! Ήρθε Η Ώρα Να Αποφασίσουμε!

Λοιπόν.
Το kakonini έβγαλε τις 7 επικρατέστερες ονομασίες για το τσιπουράδικο που θα ανοίξει.

Ευχαριστώ όλους τους επίδοξους νονούς που με τις ιδέες τους συνέβαλαν στην συμπλήρωση της λίστας.

Σίγουρα κάποια απο τα ονόματα που προτείνονται υπάρχουν ήδη ως μαγαζιά κάπου στη Ελλάδα, αλλά τι να κάνουμε?
Ούτως ή άλλως ζούμε στην δεκαετία της αντιγραφής :)

Έβαλα τις ονομασίες σε ψηφοφορία στην αριστερή λίστα.

Αντε κάντε το καλό και ρίξτε την ψήφο σας!
Την χρονική διάρκεια της, την όρισα ως το τέλος του μήνα.
Την Πρωταπριλιά θα σας έχω τα τελικά αποτελέσματα. Σαν ψέμα θα είναι!

Άντε, Άντε Ψηφίστε!

Η ονομασία του μαγαζιού είναι στα χέρια μας!

υγ: Ώρε γαμώτο σαν τον Μικρούτσικο σε ριάλιτυ αισθάνομαι! (Μεζεδοπωλίτες, Μεζεδοπωλίτισσες!!)

17 σχόλια:

manikaki είπε...

Ήμουν σίγουρη ότι κάτι καρμικό μας συνέδεε εμάς τουσ δύο αλλά δεν είχα ακόμη αποδείξεις στα χέρια μου. Τώρα πια έχω! Εγώ "χαμογελάτε είναι μεταδοτικό", εσύ "Μεζεδοπωλίτες, Μεζεδοπωλίτισσες".. Το έπιασες φαντάζομαι τον βαθυστόχαστο στοχασμό μου.. χεχε!
Ψήφισα Μεθυστάνες αλλά μ' αρέσει και το Αντίπεινα. Εξαρτάται τι θέλει το κακονινι να προωθήσει: το φαί ή τα μεθύσια..
Φιλιά καρμικέ μου σύντροφε.. χαχα!

Κώστας είπε...

manikaki μου, αυτό θα πει άμεση απάντηση :))

Φιλούρες σβουριχτές!!

Ανώνυμος είπε...

Μαγειρεύω τα αποτελέσματα παίζοντας με τα παραθυράκια που μου δίνει η τεχνολογία! Χε, χε, χε!

Μεθυστάνες 120%

Elerran είπε...

Ψήφισα κι εγώ. Και πάλι καλές δουλειές!

Κώστας είπε...

daskalako
Αν μαγειρεύεις καλά, να σε προτείνουμε για μάγειρα:))

Γειά σου ρε elerran!!

zouri1 είπε...

καταγγελω οτι ειναι στημενη η ψηφοφορια,γιατι δεν εβαλες και την δικη μου προταση που αρεσε .Εγω ψηφιζω ο Παντελης .

zouri1 είπε...

και στα σοβαρα ψηφισα το αντιπεινα(ταιριαζει και στην περιοχη)

Ανώνυμος είπε...

Ψηφισα για τα Αντίπεινα! -) Και πάλι να ευχηθώ οτι καλύτερο!!Φιλιά

irene είπε...

αν κ σε φαντασία δεν , δεν ..
ψήφισα!!

kakonini είπε...

εγω τι να ψηφισω ;;;;;;;;;;;;;

manikaki είπε...

Kakonini εσύ νομίζω δεν πρέπει να ψηφίσεις μιας και θα είσαι ο τελικός κριτής. Άλλωστε άμα είναι να ψηφίσεις κάτι, θα το έκανες από την αρχή και τώρα δεν θα παίζαμε!!
Παρεπιπτόντως πολύ μου άρεσε αυτό το παιχνιδάκι!! Να το κάνουμε πιο συχνά.. Δεν ξέρω τι θέματα θα βρεις Κώστα, αυτό το αφήνω πάνω σου! Εγώ απλά ρίχνω την ιδέα!
Φιλιά!

Κώστας είπε...

manikaki,εννοείται ότι το kakonini είναι ο τελικός κριτής.
Δεν υπάρχει Δημοκρατία :ΡΡ

Όσο για το παιχνιδάκι που κάνουμε....Αν μας τύχει θα το ξανακάνουμε!!

zouri1 είπε...

Μπορουμε να ξαναβαφτισουμε την Κοζανη

Κώστας είπε...

zouri
Ελένη
Ειρήνη
Ευχαριστώ παιδιά για την ψήφο σας!

manikaki είπε...

Εεε ρε Κώστα... "Άμα τύχει.." Στην τύχη θα το αφήσουμε;; Τς τς τς... Με απογοητεύεις.. Αχ! Κι είχα όνειρα για σένα! Γιόκα μου! Αχαχαχαχα!
(Ναι οκ, δεν την παλεύω!)

koulpa είπε...

κι εγώ ψύφισα μιά και στις ιδέες δε κατάφερα να βοηθήσω.. είπαμε κόλησα με το μεζεδοσχολίο.. αλλά και το αντίπεινα κάτι μου λέει..:):)
Την καλησπέρα μου:):)
χαχα "να ξαναβαυτίσουμε την κοζάνη" πολύ καλό..:):)

Κώστας είπε...

Χμμμ
βλέπω η ξαναβάφτιση της Κοζάνης αποκτά ομπαδους!

Γεία σου Koulpa!!!!