music box

Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Lets Play Again

Το δεύτερο παιχνίδι είναι γεγονός!

Αν και είχα σκοπό να το αναρτήσω μετά τις απόκριες, τελικά να το και αυτό!!

Η Ελένη μου ζήτησε να γράψω κανα δυο κουβέντες για 7 αμαρτήματα.

Δηλώνω ότι δεν θα είμαι καθόλου αντικειμενικός με το άτομό μου και σκοπός μου είναι να ωραιοποιήσω την ύπαρξή μου :ΡΡ


Πάμε λοιπόν.



Απληστία: Σε μια κλίμακα με άριστα το 10, θα έβαζα ένα 4. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου άπληστο. Περισσότερο ζητώ όσα μου αναλογούν και όχι παραπάνω...


Λαιμαργία: Χμμ... Υπάρχουν κρίσεις λαιμαργίας στην ζωή μου , αλλά δεν είναι μόνιμο το φαινόμενο. Αρκεί να μην μιλάμε για συγκεκριμένα φαγητά. Εκεί θα καταναλώσω ποσότητες!


Οργή: Τέρας ηρεμίας. Πολύ πολύ σπάνια να με δεις να βάζω τις φωνές. Αλλά όπως οι περισσότεροι υποθέτω, αν ξεκινήσω να φωνάζω δεν σταματώ.


Λαγνεία: χμμμ Ήρεμα πράγματα... Κινούμαστε σε φυσιολογικά επίπεδα...

Οκνηρεία: Ναι Ναι Ναι είμαι Οκνηρός αν αυτό σημαίνει σπαρίλα,τεμπελιά που γράφει το λεξικό που διάβασα! Ειδικά κάποιες μέρες απλά ακούω μουσική. δεν κάνω τίποτα.

Ζήλεια: Δεν μπορώ να πω τον εαυτό μου ζηλιάρη. Αν ήμουν στρούμφ μάλλον ο σκουντούφλης θα ήμουν και όχι ο ζηλιάρης....

Αλαζονεία: Ισως να είμαι κομματάκι αλλαζόνας. Όχι τόσο σε βάρος άλλων , αλλά έχω λίγο μεγάλη άποψη για τον εαυτό μου. Αλλά μην το πείτε πουθενά γιατί θα με πάρουν στο ψιλό ;)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Oraios!:-)
''sparila''..kalo.proti fora akouo ayti ti lexi.

Κώστας είπε...

Σπαρίλα.....
υπέρτατη βαρεμάρα. Αυτό σημαίνει.

Καλησπέρα Ελένη