music box

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Θα Φάμε Πακέτο Στο Κουτί!!



Δυό μιση μήνες τραγούδια στο κουτί είναι πάρα πολύ...
Φέτα Ηπέιρου να ήταν τόσο καιρό... ροκφόρ θα γινόταν (κρυάδα)...

Έφτασε λοιπόν ο καιρός να το καθαρίσω και να το ξαναγεμίσω με νέα(?) τραγούδια...

Είδατε τι άσματα σας έβαλα μέσα?
Τραγουδάρες βγαλμένες απο την ζωή...
Τραγουδάρες για την ζωή! τον έρωτα! την ξενητιά! τον πόνο και τον καημό!!

Πάρτε μια γεύση!

..τώρα που ξαναγύρισες εγώ έχω παντρευτεί, έχασα την γυναίκα μου και μ'άφησε παιδί!!
...χίλια τάληρα απόψε για χατήρι σου χαλάω αλλά μην μου πεις μονάχα στους γιεγιεδες να σε πάω, δεν μπορώ εγώ κυρά μου επειδή εσύ το θες να περνάω και να λένε ο Βαγγέλης ο γιεγιές!!
...εμπρος εμπρός ποιός είναι? Παιδάκι μου εγώ είμαι η γιαγιά σας..σας πεθύμησα. (Μουσική) Γιαγιά μου κάνε υπόμονή και όλα θα περάσουν!!
..ντριννν εμπρός Εμπρός ομιλείτε παρακαλώ ποιός είναι? Είμαι αυτή που έφυγα μέεεσαά απ' την αγκαλιά σου!!
..τα κουτσούβελα στην πόρτα μ' ανοιχτή την αγκαλιά με προσμένουν κάθε βράδυ σαν γυρίζω απ την δουλειά. Ο άρχοντας με τα καλά του κι ο φτωχός με τα παιδιά του!!

Τραγουδάρες έχω στο κουτί σε λέω!!
Ο πόνος και ο καημός εδώ θα βρούν το λιμάνι τους...




Επιτρέπεται να κλάψεις..Όχι όμως απο χαρά αλλά απο λύπη!

Άντε και όποιος αντέξει!!

ΚΑΙ-->>ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ..ΕΡΩΤΙΑΡΗΔΕΣ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

eixa poly kali dia8esi kai mou aresan! :) ennoo oti ta akoysa eyxarista k se sygxoro pou kollise ligo i selida mou ;-)

Κώστας είπε...

Γεια σου Ελένη!
χαίρομαι που σου άρεσαν!!


ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!