music box

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Η Σαλονίκη Το Ραδιόφωνο Και Μια..Ψιχάλα Χιόνι



Ταξίδι αστραπή στην Σαλονίκη πραγματοποίησα το Σάββατο..
Το έπαιξα Βob o Μάστορας..
Καιρό είχα να κατέβω.Πρέπει κάποια στιγμή να κατέβω για περισσότερες μέρες αν θέλω να μου μιλάνε οι εκεί φίλοι...
Μου είχε λείψει η πόλη.
Η κίνησή της, η παραλία, οι όμορφες γυναίκες της που βολτάρουν αμέριμνες στο κέντρο..
Πήγα και είδα και τον αγώνα της Ηρακλάρας με τον μΠάοκ..Όχι στο γήπεδο. Βλακίες δεν κάνω. Σε μια καφετέρια με καμμιά 10ριά τηλεοράσεις και περίπου 150 μΠαοκτζήδες και ολίγες (όπως πάντα) Γριές. Ναι ξέρω...χάσαμε. Μισό πακέτο τσιγάρα κάπνισα. Και δεν συνηθίζω να καπνίζω..
Ηθικό δίδαγμα: Ο Ηρακλής Βλάπτει Σοβαρά Την Υγεία. Φτυχώς που τους αγώνες του τους δείχνει η Nova και δεν τους βλέπω τακτικά..Χαμένο το 'χαμε.
Έτυχε να ακούσω και αθλητικό ραδιόφωνο στις 2 το βράδυ..Οι άνθρωποι είναι άρρωστοι! Όλο το βράδυ, τηλεφωνούσαν και μιλούσαν-μάλωναν για τον..μΠάοκ!!
...και ο εκφωνητής? Τους δούλευε με το γάντι. Και αυτοί εκεί. Ακάθεκτοι!
--Οπαδός: Μόλις έβαλε ο Παναθηναικός γκόλ, όλοι μέσα στο καφενείο είπαμε με μια φωνή ότι τώρα θα βάλει και ο ΠΑΟΚ..
--Εκφωνητής: Έλααα..
--Οπαδός: Αλήθεια σου λέω! Με μια φωνή το είπαμε όλοι μαζί ..και μετά απο 10 λεπτά έβαλε και ο ΠΑΟΚ γκολ.Αυτό εμένα κάτι μου λέει..
--Εκφωνητής: Τί σου λέει?
--Οπαδός: Νομίζω..όχι νομίζω είμαι σχεδόν σίγουρος ότι τα είχαν στήσει τα δύο παιχνίδια για να κερδίσουν. Εσύ τι λες?
--Εκφωνητής: Που να ξέρω εγώ; Εσύ ξέρεις...

Ένας άλλος ανέφερε ότι ο Ολυμπιακός έχασε επίτηδες απο την Σεντ Ετιεν γιατί ο...φρύδιας(Κόκκαλης) τα πήρε χοντρά απο τους Γάλλους για να χάσει...Αυτό έγινε γιατί τον φρύδια δεν τον ενδιαφέρει ούτε το τρόπαιο ούτε και τα λίγα λεφτά που παίρνει ο τροπαιούχος, αφού σχεδόν τα ίδια λεφτά θα πάρει και απο τους Γάλλους.....

Δεν ξέρω..οι αθλητικές εκπομπές της Θεσσαλονίκης χρήζουν επιστημονικής μελέτης..

Κυριακή πρωί με ξυπνούν...Σήκω να δεις!! Χιονίζει!!
Ώπα λέω..Χιόνια? Στην Σαλονίκη?
Πετάγομαι στο παράθυρο και είδα..χιονόνερο. Στο ραδιόφωνο μια κοπελιά ενημέρωνε τον κόσμο που την άκουγε, ότι χιόνιζε σε όλη την βόρεια Ελλάδα και ότι χρειάζονται αλυσίδες...
Κλίμα τρομοκρατίας..
-Να φύγεις νωρίς μην αποκλειστείς!
-Έχω χειμερινά λάστιχα..
-Τι να σου κάνουν τα χειμερινά;
-Έχω και αλυσίδες.Πάω για ύπνο..

Φυσικά ο δρόμος της επιστροφής ήταν καθαρός και φυσικά δεν χρειάστηκαν οι αλυσίδες ούτε τα χειμερινά. Είπαμε.Τρομοκρατία.

Αυτά τα λίγα.

Μπαίνουμε τώρα σε μια εβδομάδα όπου στην Κοζάνη τα πάντα γυρνάν γύρω απο τις απόκριες.
Θα γράψω(ελπίζω) κάτι και για το συγκεκριμένο γεγονός.
Μπορεί και να ξανανεβάσω και τα Κοζανίτικα τραγούδια..
Είδωμεν.

Καλή εβδομάδα...

5 σχόλια:

irene είπε...

κώστα, εγώ στα λίγο πιο βόρεια που μένω το έστρωσε για τα καλά κ δεν παλευόταν να μετακινήσω το αμάξι..

οι αθλητικές εκπομπές είναι όλα τα λεφτά , ούτε ο λιακόπουλος δεν τους φτάνει σε φαντασία..!!

patsiouri είπε...

Καλά, αυτή η τρομοκρατία με το χιόνι (και τα πάντα βασικά) είναι όλα τα λεφτά!
Πάω να τυλιχτώ με την εσάρπα μου μπας και γλυτώσω τη δολοφονική γρίππη που ψιθυρίζεται πως κυκλοφορεί!

patsiouri είπε...

To post σου για το τι "έχουμε για ΘΕ¨Ο" κέντησε!
Μπράβο!

eri είπε...

γεια :)
καλά εδώ οι οπαδοί τρώνε μεγάλο παραμύθι..
Κάποτε άκουγα Ραπτόπουλο..,έπεφτε πολύ γέλιο

Κώστας είπε...

Ειρήνη μου ο Λιακόπουλος ούτε κατά διάνια δεν μπορεί να τους φτάσει!!

Patsiouri μου δεν μας πιάνει εμάς η δολοφονική γρίππη, έχουμε τρελλά αντισώματα!!

Γειά σου Έρη!
Φτάσαμε σε σημείο που ο Ραπτόπουλος να θεωρείται από τουες πιο ήρεμους!!