music box

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2007

Επιστροφή απο την δουλειά


Ποιά είναι , αλήθεια , η καλύτερη εκτόνωση μετά απο μια κουραστική μέρα?
Δεν μιλάω να βγεις έξω και να τα κάνεις όλα πουτάνα...
Μιλώ για την στιγμή που φεύγεις απο την δουλειά μέχρι την στιγμή που θα φτάσεις στο σπίτι.
Τα νεύρα σου σε καμμιά περίπτωση δεν πρέπει να τα μεταφέρεις στο σπίτι. Αν το κάνεις...έχασες!
Ο κάθένας λογικά έχει το δικό του τρικ για να ξεγράψει το αγχος και τις σκοτούρες που έχει μέσα του.
Εγώ πως ξεφεύγω?
Συνήθως βάζοντας ένα συγκεκριμένο τραγούδι να παίξει στο cd player με τέρμα την ένταση. Αυτό είναι το ομώνυμο τραγούδι των Rammstein. Τα λόγια δεν τα ξέρω καθώς τα παλικάρια τραγουδουν στα Γερμανικά τα οποία δεν σκαμπάζω, αλλά η μουσική του συγκεκριμένου...άσματος είναι απλώς εκλπηκτική. Για τα δικά μου γούστα τουλάχιστο!
Όσοι θέλετε να το ακούσετε ορίστε...δικό σας . http://rapidshare.com/files/50205348/Rammstein.mp3
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι μόλις φτάνω στην γειτονιά μου , οι γείτονες με κοιτούν με μισό μάτι αλλά αυτό δεν με πειράζει και πολύ.

Σκεφτήκατε ποτέ ότι ο μόνος χώρος που δεν σας ακούει κανένας τι λέτε είναι το αυτοκίνητο σας?
Το να βγάλω μια κραυγή απόγνωσης ή το να αρχίσω να βρίζω δυνατά αυτόν τον αχρείο που μου χάλασε την μέρα , είναι κάτι που προσωπικά με χαλαρώνει.

Άλλες αγχολυτικές καταστάσεις?
Βόλτα σε σουπερ μάρκετ για αγορά Καουτόνικ και μιξ πιπεριών σε μύλο... Δεν σας αρέσει το καουτόνικ και δεν σας χρειάζονται τα πιπέρια??? Ούτε κι εμένα.

Τέλος μια καλή λύση είναι μια μεγάλη βόλτα με το μπρίκι(βλ. αυτοκίνητο) που οδηγάτε. Εγώ έφτασα μέχρι την Βέροια μια φορά...

καλό βράδυ
Κώστας

Δεν υπάρχουν σχόλια: