music box

Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Αύριο....


Αύριο αλλάζω τα τραγούδια στο music box....
Αν έχω τα σημερινά...κέφια, μάλλον θα περάσω σε μια rock/metal φάση.
Δεν το κάνω σήμερα, γιατί θα μου πάρει χρόνο.

Αν κάποιος που με διαβάζει, ξέρει/θυμάται πως ριπάρουμε ένα dvd και το κάνουμε αρχείο avi ας κάνει τον κόπο να μου το πει κι εμένα...

Έχω ξεχάσει ποιό πρόγραμμα χρησιμοποιούσα...
Θέλω να ανεβάσω κάποια πράγματα στο blog από ένα dvd κι έχω ξεχάσει πως να το κάνω.
Από Αλτσχάιμερ θα πάω :)

Ες αύριον τα σπουδαία.
Καλό βράδυ

υγ: Η ζωγραφιά δεν έχει απολύτως καμμιά σχέση με το κείμενο...

3 σχόλια:

koulpa είπε...

ax.. η ασθένια της εποχής.. κι εγώ έχω χρόνια να ασχοληθώ.. ένα reaplayer movie sudio κατι τέτοιο χρησημοποιούσα.. δε ξερω καν που είναι.. μετά από τοσα φορματ..:):)
Καλο μήνα:):)

Elerran είπε...

Σε windows χρησιμοποιούσα DVDx με xvid codec και δεν θυμάμαι να είχα ιδιαίτερα προβλήματα. Πάνε και όμως και 3-4 χρόνια... :)

Κώστας είπε...

koulpa όπως το λες...η ασθένεια της εποχής!
To realplayer studio δεν το είχα χρησιμοποιήσει.
Το DVDx που λέει ο Elerran όμως πρέπει να το έχω κάπου παραχωμένο και το καλό είναι ότι ξέρω που...

ευχαριστώ ρε παιδιά