music box

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

Φίφτις, Σίξτις, Όλα Στο Κουτί!!

Σήμερα άδειασα το κουτί και το ξαναγεμίζω με φρέσκο(?) πράγμα.
Βάζω τραγούδια που όταν βγήκαν πιστεύω ότι είχαν μεγαλύτερη αξία και απήχηση στον κόσμο από τις διάφορες επιτυχίες που βγαίνουν σήμερα.
Τότε η μουσική ακουγόταν μόνο από το ράδιο ή απο 45άρια δισκάκια.
Τώρα ακούγεται παντού.

Λοιπόν.
Μέσα στο κουτί πλέον έχω ένα κομμάτι που να πω την αλήθεια το είχα σβήσει απο την μνήμη μου.
Μιλώ για το Banana Boat!





Ακόμη έχω ρίξει μέσα και ένα τραγούδι που προσωπικά μου αρέσει πολύ. Αναφέρομαι στο "The letter". Είχα καιρό να το ακούσω και σήμερα πέφτοντας πάνω του, αποφάσισα να γεμίσω το κουτί με τραγούδια εκείνης της εποχής..




Τρίτο τραγουδάκι, ορχηστρικό αυτήν την φορά. Κυρίες και κύριοι σας έχω το La Poubelle Cuisine!

Και για το τέλος άφησα ένα θέμα μιας κωμικής σειράς.
Ποια είναι αυτή?
The Benny Hill Show!





Για τα αυτάκια σας μόνο!

Καλή ακρόαση!

4 σχόλια:

patsiouri είπε...

Benny Hill...θεούλη μου, τι ξέγνοιαστα χρόνια μου θυμίζει!

sitofkris είπε...

gimme a ticket for an aeroplane,aint got time to take a fast train...

Κώστας είπε...

...lonely days are gone, I'm going home,
my baby just wrote me a letter....

Κώστας είπε...

Τι γέλιο ρίχναμε ρε patsiouri μου με τον τύπο...