music box

Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Θα Παίξω! Θα Παίξω!

Η Έρη πρίν από μισή εβδομάδα κάλεσε ένα Κώστα να παίξει στο νέο παιχνιδάκι που κυκλοφορεί στην μπλογκόσφαιρα.
Σαν Κώστας κι εγώ αρπάζω την ευκαιρία και ιδού! Ξεκινώ!!!

Να γράψω λέει 10+1 άχρηστες πληροφορίες για εμένα...

Ορίστε λοιπόν.

1. Δεν υπάρχει περίπτωση να φάω μπάμιες όσο ζώ.
2. Μια φορά στο Καυτατζόγρειο κατέβηκα 4 σειρές καθισμάτων βρίζοντας τον διαιτητή. Την άλλη μέρα στην δουλειά δεν μπορούσα να μιλήσω. Είχε κλείσει η φωνή...
3. Πίνω Cuba Libre.
4. Έχω δει τουλάχιστον 10 φορές την Οικογένεια Άνταμς το 1...και άλλες τόσες τον Νονό. Το 1 πάλι...
5. Θέλω να βάλω φώτα xenon στο Fiesta μου.
6. Άδεια θα πάρω το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου.
7. Τρελλαίνομαι για κάμπινγκ, αλλά δεν έχω παρέα που να γουστάρει να πάμε.
8. Λατρεύω τον Χειμώνα. Μου την σπάει η ζέστη.
9. Αν κι έχω προφίλ, βαριέμαι αφάνταστα το Facebook.
10. Έχω 3 ανήψια τα οποία είναι διάβολοι.
+1. Ακούω δυνατά μουσική στο αυτοκίνητο. Ακόμη και..δημοτικά :)

16 σχόλια:

eri είπε...

Εσένα εννοούσα:)
εσείς οι ηρακλήδες ρε συ πώς να κερδίσετε αν δεν έχετε συνθήματα? σύνθημα είναι το ήρα ήρα?

Κώστας είπε...

Μάλλον πρέπει να παρακολουθείς περισσότερα παιχνίδια του Ηρακλή, για να δεις ότι τα συνθήματα μας είναι πολλά και ευφάνταστα..

Πάντως για να ξέρεις όταν κερδίζουμε, δεν φωνάζουμε Ηρα Ηρα, αλλά Σφύρα Σφύρα (στον διαιτητή για να το λήξει) :ΡΡΡΡΡ

eri είπε...

Μας τραβολογά η Ειρήνη στα παιχνίδια με την αεκ οπότε έχω πάει σε δυο ματς του ηρακλή με αεκ,νομίζω θύρα 13.. Είστε πολλοί διαπίστωσα τελικά:)

Κώστας είπε...

Είμαστε πολλοί αλλά σκόρπιοι...

Γειά σου ρε Έρη!!

irene είπε...

5. κ εγώ το ίδιο αλλά ήδη έφαγα το επίδομα..
το πιστεύεις οτι προτίμησα να βάλω αισθητήρες παρκαρίσματος παρά συναγερμό κ τώρα αμα βρω από που τσιρίζουν θα τα σπάσω με κλειδί , με εκνευρίζουν..

6, γιατί να περιμένεις τόσο αργά;;

κ εγώ στο τέρμα μουσική , γίνεται διαφορετικά;;

jul είπε...

αυτό το +1 ήταν όλα τα λεφτά!!!!Ολα όμως!!!!!

Κώστας είπε...

χαχαχα,
Ειρήνη πάρε το κλειδί και ετοιμάσου!
Το μπιπ μπιπ ακούγεται, είτε από την οθονίτσα(αν έχεις), είτε απο ένα μικροφωνάκι στις πίσω κολώνες του αυτοκινήτου..
Είναι όντως πολύ σπαστικός ο θόρυβος...

Τις διακοπές τις ζήτησα εγώ τέλος Αυγούστου...
Όταν όλοι θα έρχονται , εγώ θα πηγαίνω ;)


Στο θέμα της μουσικής, φλερτάρουμε με το πρόστιμο της αστυνομίας :))

Κώστας είπε...

Καλησπέρα jul!!
Έχει τύχει να περνώ απο την κεντρική πλατεία της πόλης ακούγοντας το...μπήκαν τα γίδια στο μαντρί :))

Γιατί δεν παίζεις κι εσύ το παιχνίδι?

10+1 άχρηστες πληροφορίες για την ζωή σου!!

Ανώνυμος είπε...

2.Μεχρι και ΕΓΩ η ΑΣΧΕΤΗ εχω πάει να δω Ηρακλή-Αεκ.Δε θυμάμαι ποιος κέρδισε αλλά είστε όντως πολλοί..

8.Συμφωνω απόλυτα,δε ξέρεις τι είναι να μηνα αντέχεις τη ζέστη και να μένεις στη Ρόδο..

9.Ολοι εχουν facebook εχω πάθει πλάκα μόνο οι Οτι να Ναι δεν εχουν μου φαινεται..Αν κ η Ειρηνη πρέπει να χει ε..

sitofkris είπε...

αποκαλούσες μπάμια τον διαιτητή για αυτό αποφεύγεις τις μπάμιες;

Ανώνυμος είπε...

1. Αν θέλει κανείς να ανακρίνει τον Κώστα μόλις βρήκε τον τρόπο :Ρ
2. Αλήθεια λέει... Εγώ τον αμόλησα :)
3. ....και οτιδήποτε άλλο με 40% και άνω
4. Αμα βαριέται ο άνθρωπος η ναρκωτικά θα παίρνει η τον νονό θα βλέπει...
5. Και εγω σέλωωωωω...Σελω σελω σελωωωω!!!!!
6. Τότε που είναι παχιές οι μύγες και τις πετυχαίνει και με την παντόφλα...
7. www.aggelioxoros.gr
8. Που να δεις τον νονο μες την κάψα...
9. Είναι μεχρι να σου μιλήσει η ψηλή ξανθιά με τα μεγαλα... Μετά θα σου περάσει :Ρ
10. Με αγγελικές φατσούλες όμως...
+1. Ναι όποτε ακόυμε το μπήκαν τα γίδια στο μαντρί ξέρουμε ποιος γύρισε στο σπίτι :Ρ

Τσαγιααααααααα :)

Κώστας είπε...

Ελένη
Κάνε κι έσύ ένα account στο facebook κι έλα να με βρεις!

Μιας και λες ότι δεν είσαι αεκτζού, να υποθέσω ότι στο ματσάκι ήσουν με τον Ηρακλή?

Κώστας είπε...

...όχι ρε sitofkris,
μαλάκα τον είπα τον διαιτητή.
ααα και τι να την κάνει την σφυρίχτρα του.
Δεν ήξερε που να την βάλει ο άνθρωπος :)

Κώστας είπε...

καρντάσι,
πολλές πληροφορίες δίνεις για το άτομό μου :ΡΡ

Ανώνυμος είπε...

Κωστάκη εγω Αθηναϊκή ομάδα αποκλείεται να υποστηρίξω.Εντάξει άλλο η Ειρήνη είναι απο μικρή οπαδός..Στο πρώτο που πήγα ήταν Παοκ-Αεκ και δε μου έκανε καμμία αίσθηση παρόλο που είμαι παιδί της Τούμπας,μένω 15' μακριά απ'το γήπεδο.Το δεύτερο ήταν αυτό που σε είπα και επειδή είχε παρέα την Ερη ακουγα μουσική απο mp3.Κατάλαβες..

Κώστας είπε...

ναι ναι το είχες αναφέρει κάποτε ότι πήγες στο καυτατζόγλειο και άκουγες μουσική απο mp3 player..

Άντε σου εύχομαι και μια επίσκεψη στο Χαριλάου, για να τριτώσει το κακό!!

Καλό βράδυ Ελενίτσα...