music box

Σάββατο 28 Ιουνίου 2008

Θελω Μια Μπουκάλα Οξυγόνου Για Να Αναρρώσω

Αυτή η βδομάδα ήταν από τις πιο μεγάλες της ζωής μου. Ατελείωτες.
Την Τρίτη ένοιωθα σαν να είχα δουλέψει ένα μήνα.
Την Παρασκευή ήμουν ψυχολογικά έτοιμος να βγω στην σύνταξη...Δυστυχώς εκεί που δουλεύω δεν έχει εθελούσια έξοδο μετ' αποδοχών.
Όλη την βδομάδα το γραφείο μου ήταν ωσάν την κινέζικη πρεσβεία στην Γιουγκοσλαβία μετά τις μπόμπες των αμερικάνων.

Πάρτε μια ιδέα....


...κάθε χαρτί που φαίνεται, είναι και μια εκκρεμότητα.

Καλοκαίρι.
Η χειρότερη εποχή.
Δουλεύουμε με λιγότερο προσωπικό λόγω αδειών και τρέχουμε σαν τους..καλούς ανθρώπους γεμάτους αυταπάρνηση για να καλύψουμε τα κενά (σαν τους μαλάκες δηλαδή).

Πάντως όπως και να έχει και αυτή η εβδομάδα έφυγε και μια άλλη νέα , γεμάτη συγκινήσεις έρχεται!

Αυτά για την ώρα.
Πάω για ένα κάφέ στην πλάτεία, γιατί ως γνωστόν στο μόνο πράγμα που υστερεί αυτή η πόλη όπου ζώ είναι η θάλασσα. Και στα Beach Bars έχουμε μιαν έλλειψη. Τα αντκαθιστούμε επάξια με bitch bars.

Θα επανέλθω.
Πάρτε και μια φώτο απο την ανηψιά μου για να θαυμάσετε σόι!



Τα λέμε

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μις Χαμόγελο η μπουμπούκα!
Να σας ζήσει!Φαντάζομαι τη ζέστη που εχει,σαν εδω πρεπει να ναι.Καλά στη Ρόδο δε θες να ξες,hell..Μια απ΄τα ίδια μόλις βγήκα απο εξεταστική και μετακόμιση-θρίλερ!Υποθέτω πως το βιός μου θα είναι σε κάποια νταλίκα στην Αθήνα τώρα οσο σκέφτομαι το άνοιγμα ντάλα καλοκαίρι ν'ασχολούμαι μ'όλες αυτες τις κούτες παθαίνω.Προσοχη στα νυχτοπερπατήματα στα bitch bars!(κορυφαίο)

geokalp είπε...

τρέλα η ανηψιά!
όπως και το desktop σου!!!
χειρότερο κι από το δικό μου!!!

Κώστας είπε...

Ζέστη?
Έχει λίγη αλλά μην τρελαίνεσαι. Αυτές τις μέρες ψιλοφυσάει και παλεύεται η κατάσταση!

Πάει και η Ρόδος...
Με το που θα έρθουν οι κούτες στην Σαλονίκη θα αρχίσει ένα νέο κεφάλαιο στην ζωή σου....
Σε ένα χρόνο θα λές, τί καλά που ήμουν στην Ρόδο ;)

Καλή εβδομάδα Ελενίτσα!

Κώστας είπε...

Καλή τρέλα η ανηψία, άσχημη το desktop μου...

Κατέχω τα πρωτεία φίλε geokalp...

Καλή εβδομάδα!!

Ανώνυμος είπε...

Κουκλί το μικρό!!!
Όντως στο γραφείο σου επικρατούσε ένας μικρός χαμός....Ελπίζω αυτή η εβδομάδα να μην έτσι!!

:)

Κώστας είπε...

Ήταν δύσκολη εβδομάδα εκείνη...
Μες το καλοκαίρι περιμένω και άλλες παρόμοιες!
Στο πρόγραμμα είναι και αυτές..

Που θα πάει όμως?
Θα ερθει ο Δεκαπενταύγουστος και τότε...θα κάααθομαι!