music box

Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

Χωρίς Να Θέλω Να Ωραιοποιήσω Την Ύπαρξή Μου, Έτσι Έχουν Τα Πράγματα!

Κάτσε λέει η demon και γράψε μας με τι μουσική μεγάλωσες..
Φυσικά όπως καταλαβαίνεις αυτή είναι μια τέλεια ευκαιρία να γράψω ότι πιο ψεύτικο μπορώ για να προσδώσω μια διαφορετική μουσική εικόνα για τον εαυτό μου.
Θα προσπαθήσω, όσο είναι δυνατό, να μην γίνει αυτό.

Ξεκινώ λοιπόν.

Κάτι που δεν σας είπα ποτέ είναι ότι έχω κάνει 2 ηχογραφήσεις στην ζωή μου. Σε MC. Κασσέτα δηλαδή.
Η πρώτη ήταν όταν ήμουν 10 μηνών και η δεύτερη κοντά στα 6 :Ρ
Τα ηχητικά ντοκουμέντα υπάρχουν ακόμη.
Όχι δεν θα τα ανεβάσω ποτέ στο blog :)

Τι τραγουδούσα?
Καζαντζίδη...ψέμα

Οι γονείς μου άκούγαν ότι και ο περισσότερος κόσμος. Ελληνικά λαικά. Θυμάμαι όταν πρωτοήρθαμε στην Κοζάνη, κάθε Σαββατο πέρναμε τον Σκαραβαίο και επιστρέφαμε στην Σαλονίκη για να γυρίσουμε ξανά πίσω στην..εξορία την Κυριακή.
Το ταξίδι τότε κρατούσε τουλάχιστο 2,5-3 ώρες. Στο αυτοκίνητο υπήρχαν 3 κασσέτες. Η πρώτη ήταν ένα live της Γλυκερίας. Η δεύτερη ήταν ένα live του Νταλάρα και η τρίτη ρεμπέτικα του Νικολαΐδη.
Μπορώ να πώ ότι μεγάλωσα με αυτές τις κασσέτες. Ήξερα όλα τα τραγούδια τους. Με την σειρά.

Πιτσιρικάδες(δημοτικό), δεν ακούγαμε μουσική παρα μόνο σε πάρτι. Εκεί ο michael jackson και η...Πωλίνα είχαν την τιμητική τους. Smooth Criminal απο την μια, πάμε για τρέλες στις Σευχέλλες απο την άλλη...

Όταν "μεγαλώσαμε" ο καλός μπαμπάς μας, μας δήλωσε μια μέρα ότι θα μας πάρει από ένα κασσετόφωνο. Εγώ ζήτησα ένα κανονικό, ενώ ο αδερφός μου πήρε ένα walkman...
Ήταν η εποχή που αρχίσαμε να ακούμε ράδιο. Τέλη του 80 με αρχές του 90.
Κυρίες και κύριοι ζούσαμε στην εποχή του Techno.
Να σημειώσω ότι μουσικά ακολουθούσα τον μεγαλύτερο κατά 2 χρόνια αδερφό.

Στις αρχές του 90 λοιπόν ξεκίνώ το γυμνάσιο.

Κάπου εκεί ξεκινά και η ροκ φάση. Μην νομίσετε ότι κάθισα και κόλλησα με τα ροκ. Ποτέ δεν το έκανα. Άκουγα ότι ακούγανε όλοι. Metallica, Nirvana, Iron Maiden. Άν θυμάμαι καλά, εκείνο τον καιρό ακούγαμε και ροκ μπαλάντες, τις οποίες και χορεύαμε με τα κοριτσάκια στα πάρτυ...

Λύκειο!!

Στο Λύκειο συνεχίζω να έχω κασσέτες με ροκ ξένο και ελληνικό (Τρύπες), αλλά αρχίζω αργά και σταθερά να ακούω σκυλοσουξεδάκια και ρεμπέτικα. Ζούσαμε στην πρώτη εποχή του Ελληνάδικου και το απολαμβάναμε. Καρβέλας, Βίσση, Σφακιανάκης, Βανδή, Αλκαίος στα πρώτα τους (και καλύτερά τους)...

Από αυτήν την μουσική ψιλόξεκόλλησα, όταν πήγα στο ΤΕΙ.
Μπήκαμε στην εποχή του mp3.
Στην δυνατότητα να ακούσω μουσικές που δεν υπήρχε περίπτωση να ακούσω ποτέ..
Εδώ περιπλέκονται λίγο τα πράγματα. Αρχίζω να ακούω τα πάντα. Να μου αρέσουν μουσικές από διάφορα είδη.


Rave που μου προμήθευε ένα συγκεκριμένο φιλαράκι...
Τα ξένα Hits της εποχής που έπαιζαν όλα τα κλαμπάκια της εποχής.
Metal....Iced Earth (πολύ) και ότι άλλο μου άρεσε..
Ελληνικά σουξεδάκια (ξανά)
Μου είχαν πέσει στα χέρια όλα τα mp3 που είχε το remvi της Θεσσαλονίκης στον Η/Υ του και έμαθα και την μουσική παλαιότερων δεκαετιών (1950-1970)..

Ώς φοιτητής έκανα δύο φορές εκπομπή σε ραδιόφωνα. Την πρώτη, έκανα για ένα εξάμηνο σε έναν σοβαρό σταθμό, παίζοντας μουσική περασμένων δεκαετιών. Την δεύτερη έκανα σε έναν ψιλοπαρατημένο όπου παίζαμε ελληνική μουσική. Να το πω πιο σωστά, παίζαμε μόνο σκυλάδικα. Στον πρώτο σταθμό, μου έμαθαν οι ιδιοκτήτες του να κάνω ραδιοφωνική εκπομπή. Να μιλώ σωστά στο μικρόφωνο, σε σωστούς χρόνους κτλ. Στον δεύτερο σταθμό κάναμε την πλάκα μας. Μαζευόμασταν παρέα, πετούσαμε ατάκες on air και χαλούσαμε κόσμο...

Τι μουσική ακούω τώρα...
χμμ..τώρα που γράφω πάντως ακούω 1055rock. Το καλύτερο ράδιοφωνικό σταθμό. Προσωπική άποψη.
Γενικά πάντως, περνώ από διάφορες φάσεις. Blues, Rock, Metal (ή να πω πιο σωστά Rammstein?), και φυσικά Τερζής και Πέγκυ είναι τα πιο καθημερινά ακούσματά μου...

Επίλογος.

Πάντα ζήλευα τους "ψαγμένους" της μουσικής. Αυτούς που ήξεραν απ΄έξω όλους τους δίσκους των συγκροτημάτων. Αυτούς που "ήξεραν τα λόγια".
Εγώ δεν μπόρεσα να το κάνω ποτέ. Μάλλον γιατί δεν με ενδιέφερε να το κάνω. Ακούω το τραγούδι και όχι τον τραγουδιστή. Και επειδή δεν είχα βάλει ποτέ ταμπέλες στην μουσική, άκουγα (σε αντίθεση με τους "ψαγμένους") σχεδόν τα πάντα....

This is my mousic story.

Θα ήθελα να δω τον Ζήση να γράφει για την μουσική του, αν και το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να το πράξει την δεδομένη χρονική στιγμή :)

Θα ήθελα να διαβάσω και την μουσική ιστορία απο την Trol. Θα είχε ενδιαφέρον..

Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα.

10 σχόλια:

trol είπε...

να μας ζήσει ο ζήσης λοιπόν και ευχαριστώ για την πρόσκληση :)

irene είπε...

σε ε΄χω ξαναπεί οτι με έχεις στείλει με τις επιλογές που βάζεις στο blog , κάτι τέτοιο φανταζόμουν.. απλώς όσο μεγαλώνεις οι αντοχές εγκαταλείουν , παλιά άκουγα κ μέταλ αλλά τώρα πανικοβάλομαι κ μόνο που το ακούω!

Κώστας είπε...

Trol,
Να μας ζήσει ο ιντερνετικός κοζανίτης φίλος μας!
Να ξες, περιμένω να διαβάσω την μουσική σου..προυπηρεσία!

Κώστας είπε...

Ειρήνη μου , ελπίζω να σε στέλνω ευχάριστα με τις μουσικές μου επιλογές :)

Οι αντοχές αρχίζουν να σε αφήνουν σιγά σιγά απο την στιγμή που παίρνεις το τελευταίο μαθητικό παλιόχαρτο (όποιο και αν είναι αυτό) και βγαίνεις στο τρέξιμο , στην λεγόμενη αγορά εργασίας...

Καλησπέρες!!!!!!!!

Elerran είπε...

Έλα ρε, τα μουσικά μονοπάτια μας διασταυρώνονται σε αρκετά σημεία!

Κώστας είπε...

Τα μεγάλα πνεύματα συνατώνται φίλε μου Elerran :)))

Ανώνυμος είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο, αλητάκι. *

Κώστας είπε...

επίσης κούκλα...

If...ιγένεια είπε...

Καλή εβδομάδα!

Κώστας είπε...

καλή εβδομάδα να έχουμε ρε If :))